skit

Kom precis på att jag skulle ju ha lämnat
in den där jävla ljudboken från biblan
som jag hyrde för några veckor sen!
Så jävla typiskt.. jag hoppas på att jag
inte ska betala nått eller så, det har jag
inga pengar till!


idag har skolan varit jobbig.
Sov ingenting i natt typ,
tänkte på baggen hela natten
och grejer, as jobbigt.
Jag tänker på han hela tiden
ska jag nog ändra mig till!
min lilla älskling..............
Annars har dagen varit rätt okej,
eller? nej jag vet inte.
Nej nu kommer snart Robin och Timmie
som ska hämta pengar. Senare blir det väll Maja.
Hon skulle iallafall ringa mig när hon var hemma,
klockan är ju halv 7 så jag börjar bli lite panik, haha!
Imorgon är det fredag också hörni. Det betyder att det snart
är helg. Och sen är det lov, fan vad härligt!
Imorgon ska jag nog på bio, vilken vet jag inte än.
Sen på lördag blir det med karro :), ska bli trevligt och roligt!
sen så måste jag ju plugga under lovet, som en galning.
inlämning, hemtenta m.m!!!!!!!!!!! blä på allt.


Allt suger nu.
ni får inte ens det vanliga, pusspusspuss, peace idag.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0