sjuker

Jag är sjuk och det suger.
Vart hemma hela veckan
och jag orkar inte. Det är så
tråkigt. Så är jag redan efter
i skolan så ja, det är inte skoj alltså.
Mamma och pappa kom hem idag
också :) Dom var bruna kan jag lova..
Och presenter fick man, hehe (A).
Men jag ska krypa ner i sängen
och vila. Top model börjar om
40 minuter, så det blir ju.
Just det, sexandthecity börjar
om 10 min.. ja, min kväll är gjord.
(OCH jag fick mina skor som jag
beställde härom dagen ni vet,
dom passa perfekt!)


pusspusspuss, peace

ett kort jag hitta på mamma och pappas dator.
jag och hanna för ett jävla bra tag sen, haha!




Kommentarer
Postat av: hb

haha! hur fan ser jag ut? älskar dig gullet, du är bäst! =)

2009-02-11 @ 21:20:52
URL: http://hbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0