shopping

Ja, det fick bli en snabbis till stan
förut. Köpte mig ett par byxor och en tröja,
eller ja en t-shirt. Soft!
När jag kom hem från staden var farmor och farfar
här. Dom var här på middag :)! Så jag var ute och
gick med Rasmus en stund. Var riktigt skönt,
är lite sleten från igår. Det var galet igår alltså..
Detaljer kanske vi inte ska gå in på men det var
kul.. som vanligt hemma hos Karro! :)
Mycket folk, och mysigt dans och grejer..
Idag blir det väll inte så mycket mer än chill tror jag.
Sitter dock och pluggar nu. Hemtenta, så jag är klar
med den.. så jag inte behöver göra den i sista sekund!
Aha, vi hörs.
pusspusspuss, peace


peace

Kommentarer
Postat av: Louise

mycket alkohol för lilla elin :) hahha:D <3

2009-02-22 @ 20:16:34
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0