peace

Tisdagar är väll roliga?
Nej det är bara fredag och lördagar
som är roliga nu förtiden. Visst söndagar
är väll okej men dagen efter är det vardag igen.
Så söndagar är bara okeeeeeej.
Måste duscha snart, jag börjar tidigt imorgon
så jag orkar inte gå upp och duscha till morgonen!
Hatar att duscha på morgonen, blir så kallt.. haha.
Sitter här i soffan hemma nu och chillar med
mamma och pappa. Dom åker ju imorgon till
Puerto rico i en vecka. Gött för dom,
jag vill ju åka bort jag med ju? Men jag får stanna
hemma ja, inte rockigt de inte.
Shoppade idag också, heheh.
Det blev en väska, tröja, ring och trosor.
Riktigt softa grejer faktiskt :)!
Men ska väll kolla vidare på tv,
om det nu finns nått att titta på?

pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0