onsdag

idag var det en vecka sen!
och det är inte bättre för att tiden går,
nej det gör det verkligen inte. Jag saknar dig!

Dålig upptatering kanske denna vecka.
Blogga inte igår iallafall.. men nu bloggar jag.
Ska sätta mig och plugga snart! Roligt va?
nej verkligen inte, men det måste göras :p
Saknar alla mina brudar som är i Sälen/Branäs.
Tomt utan allihop ju :( :( :( ..
Gjort om mitt rum lite idag på tal om annat..
Tog bort mitt barbord så det finns mer plats nu.
Tog in gammelmormors gamla stol och ett
Lack bord från Ikea som jag köpte idag faktiskt :p!
Jaja, måste väll börja med pluggningen. Annars blir
det ingenting idag heller.

pusspusspuss, peace


min älsklingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0