no air

Sitter i mitt rum och inväntar Beck som ska börja vid 9.
Så har jag en Mikael som ligger i sängen och sover..
Social kille eller hur? Nej men han var ute igår så han
är väll lite sliten kan jag tänka mig, hahha coolingen!
Själv var jag ju hemma hos Andreas med Robin och Timmie.
Det var riktigt soft faktiskt.. kolla på film och chillade!
Idag var jag på IKEA för fjärde dagen i rad, haha.
Jag köpte mig att lite saker.. hehe!
Imorgon är det skola också, jag orkar verkligen inte.
Jag är så jävla efter i allting nu. Eftersom att jag var
typ sjuk hela förra veckan, så det suger så jävla hårt.
Jag orkar verkligen inte gå till skolan, men man måste ju.
Efter skolan imorgon så får jag åka Saab hem, med Andreas.
Jag ska hjälpa han att fixa tapeten han och Timmie satte upp igår.
Fototapet som var konstig, så jag ska dit och MÅLA till det.. haha!
Så ska jag även jobba på en till tavla som han ska få!
Aha, det ska bli trevlans. Och Robin åker ju till Stockholm
imorgon igen, haha! Trevligt för han det.. vad han ska göra där
får jag kanske inte säga? Så jag gör nog inte det!  ;)
Nu börjar Beck ser jag.. så jag ska väll kolla på det! :)
Vet inte om jag ska väcka Mikael, han sover så skönt
ser det ut som... hehe! :d  aha,

pusspusspuss, peace


När känslan av att lita försvinner,
och ingenting är som det ska längre.
När man är så rädd så man har ont
i magen hela tiden.
Man vill bara spola tillbaka tiden
så allting ska vara som vanligt
och man har känslan av att man inte
klarar av detta nu, nej.. aldrig!
Man vill bara gråta hela tiden och bara
ligga hemma och inte göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0