lördag..

Det blev stan med maja, ida och isabella
en snabbis idag. Dom hade fått in mina byxor
på gina nu. Men elin saknade 50 kr och maja
hade inte ett öre och dom andra hade gått.
Så jag får hoppas på att dom är kvar imorgon
för då ska elin till staden!
Duscha nyss. För jag ska till karro sen vid 8.
Jävlar vad niiiiice. Ska bli soft faktiskt, så jag
ska väll börja kolla kläder o allting nu tänkte jag!
Kommer endel folk, nära vänner och inte nära vänner.
Men det ordnar sig väll alltid, bara man inte bryr sig.
Ni får ha en bra kväll hörni, för det ska jag! :)

OCH GRATTIS MARIA WIKSTRÖM SOM FYLLER 18 IDAG! :D

pusspusspuss,peace


Jag och Karro på nyår :)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vet inte vart du va när jag bloggade! haha. För du va lite överallt haha:D Älskling! <3

2009-02-22 @ 12:57:46
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0