huvudvärk

Sitter i min säng, hemma.
Fan, har sån huvudvärk!
Men hoppas att det försvinner tills ikväll
för då ska Elin på bio med Robin.
Jag släpar med han på "I taken lysser stjärnorna".
Den verkar vara riktigt bra, så han följer med :)
Sen så ska vi väll träffa Andreas ikväll också som
kommer hem! Min lilla bror, hihih! :D
Nu ska jag nog gå och fixa frukost och vänta
tills pappsi kommer hem. Då ska jag fråga om
vi kan dra till farmor och farfar. Jag saknar dom,
även lille hunden rasmus. min älskling!
Jag känner att jag behöver dom allihop just nu!!!
Och så ska jag gå och kolla vad mamma håller på med! hehe

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: maja

mene du skulle ju se i taket lyser stjärnorna med majsan:(

2009-02-20 @ 11:56:31
URL: http://mhsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0