hade rekord

Jag är ju inte direkt en kändis bloggare
och har inte så jävla många som tittar
på min blogg. Det brukar ligga på 28 st
faktiskt varje dag, kanske över 30 ibland.
Men igår, då jävlar var det 74 stycken som kolla.
Och jag blev riktigt jävla chokad när statistiken
var upp mot taket, hehe! :D
Kanske blir kändisbloggare tillslut,
som Kenza eller blondinbella..
Kanske ska det vara mitt mål nu till slutet
av 2009? Eller vad tycker ni? ;d..
Nja, jag tror faktiskt att jag klarar mig..
Föresten så ör jag hemma idag med,
förskylningen tar kål på mig fortfarande.
Så jag fick vara hemma idag med..
Men det är helg nu, och det är jag glad över! :)
Tror jag nog alla vi som går i skolan är.. eller? ;d
Jaja, nu ska jag softa i soffan..
Ha en bra fredag, fredag den 13 idag också.. lycka till!

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 11:04:38
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0