galet

Fredagen blev riktigt rolig.
Kvällen började med att
de07brudarna plus 2 killar
var hemma hos märthas syster
och vi dansade och körde "jag har aldrig"
och man får alltid reda på nått nytt när man
kör det, haha. Iallafall, sen vid 8 typ så drog vi
till porrparty, haha! Riktigt mycket folk kan jag lova.
Jag kände inte en jävel förutom dom jag kom dit med
men jag hitta allt några att dansa med ändå, gjorde
nog alla och strippstång fanns även.. och vi brudar
använde den mesta dels av kvällen! ;d
Sen så kom sophie och jocke och hämta mig och
sofie lite över 12, det räckte för oss alla då ungefär.
Jag och sofie stod vid en jävla mack mitt ute i ingenstans.
"Vi står här, vid en mack i ingenstans, en mack som hter Prästbol
och det luktar hästskit. När kommer hästen och vagnen och hämtar oss?
Vi passar verkligen in här sofie." Hahahaha, fan vad vi skratta.
Resan hem gick snabbt men ändå inte.. aha, det gick iallafall!
Nu sitter jag här och väntar på att Maja ska komma hem till mig,
jag ska färga håret på henne och vi ska köpa mat till kvällen.
Brudarna kommer ikväll och ska mysa och äta hemma hos mig.
Dock kommer inte alla typ.
Aha, ska väll duscha och så nu!
Pusspusspuss, peace

(bilder kommer nog någongång till bilddagboken - esmordin (på bdb))


bilden är från en annan gång med de07brudarna

Kommentarer
Postat av: SOPHIE!

Va glad över att ja hämtade dig sörru skitunge! hahaha

2009-02-11 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0