fredag imorgon

jag sitter här sjuk fortfarande
och jag hatar att vara sjuk, för jag
måste ta igen så jävla mycket!
Orkar inte det, inte nu.. hehe.
Fick reda på att Andreas kommer
till skoghall idag redan, inte imorgon
utan idag!! :) Robin sa det.
Han kommer man nog träffa imorgon
säkert, alltså andreas. Jag och Robin
kommer väll sitta där imorgon, det är
nog rätt säkert faktiskt! :)
Sitter här nu i min säng och lyssnar
på ljudbok
"Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Av magdalena graaf, riktigt bra bok
faktiskt! :) Läser till skolan, måste bli klar :o!
Aha ska sluta skriva och börja lyssna nu.

pusspusspuss, peace


så ska min header se ut, men tror inte den gör det för er.
inte gör den det för mig iallafall! ;s aja, den kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0