en snabbis

Tänkte att jag slänger in ett inlägg snabbt!
Blir stan imorgon, med karro!
Vi ska gå runt, ta en fika och bara prata..
Behöver jag känner jag, tror hon behöver
det också, ialf vad hon säger så :)
Ska bli skönt att komma in till stan och bara
gå runt där. Har dock inga pengar men..
fika blir bara inköpt imorgon tror jag.
Ska nog dra till stan så fort jag får pengar
och köpa in nått till garderoben.
Fast jag har två garderober fullt med kläder
så kan jag inte få nog, haha!
Skor vill jag ha också, sko freak som jag är!
Just nu sitter jag här i mitt rum och satte
nyss på en beck film. Jag älskar beck filmerna.
Har den första och andra boxern och ska köpa
dom senaste när dom kommer i såndär box ;d!
Soft, så jag ska chilla med datorn i knät och
en beck film framför mig.
Hoppas eran kväll blir nice!
pusspusspuss, peace


Gunvald är ju ett plus alltså, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0