en sanning

jag ska börja med varje dag,
varje dag jag upptaterar bloggen
att jag ska berätta en sanning
om mig själv.. så bloggen
kanske blir liiiiiite roligare? vad vet jag.
det är söndag idag så jag börjar idag då;

Jag älskar att sitta och sjunga för mig själv
och verkligen leva mig in i texten och tänka
på vad texten igentligen handlar om.
Om den påminner om en kärlek eller vän
så tänker jag på att texten kanske stämmer
in på den personen. Eller att om jag är sur
eller ledsen, drar jag på mig mitt headset och
sätter på hög volym och bara får ut mina känslor
igenom en låt. Rolig sanning, jag vet inte?
Får nog bli en roligare sanning imorgon kanske..
Ni får se imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

älskling:)

2009-02-22 @ 23:40:16
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: stina

exakt så tycker jag med! musik är underbart!

2009-02-25 @ 12:23:21
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0