dina spår..

Dina spår i snön är borta nu och det gör ont
varje gång jag tittar ut. Allting kommer tillbaka till mig,
alla minnen, alla goa skratt man har haft när du har varit
med. Att du är ett djur spelar ingen roll. Du är så mycket mer!
För mig var du allting, en bästa vän, bästa katten, ja allting.
Jag hatade att se dig lida, allting gick så fort? Du mådde bra
men en timme efter så bara blev allting mycket sämre.
Du var ju en kämpe, i alla 4 och 1/2 år som vi hade dig.
Du försvann ju förra veckan och kom hem precis en vecka efter,
jag tror du ville komma hem och säga hejdå, för du visste nått!
Allting påminner mig om dig, filten du brukar ligga på,
dina matskålar, som är borta. Ditt fönsterbräde i vardagsrummet
som du satt och kolla ut. Eller när du satt vid fönstret i köket och
ville in. Eller när du rev på dörren till mitt rum för du ville ut,
vem kommer göra det nu? vem kommer att dra sig på mina ben
när jag står i köket, bara för att du vill ha mat. Mat,mat,mat
var i din skalle hela tiden, min lilla tjockis!
Min flus, baggen, baggis, bags, min lilla älskling!
Det finns så många om och men så jag klarar inte av mer..
Du är en enda jag sitter och tänker på, glöm inte att du betyder allt.
Min lilla baby! Min lilla katt, mitt lilla allt!
Det var så hemskt, igår.. det var hemskt!
Jag sakna dig så fort jag kom ur rummet, så fort jag inte hade min
hand på din lurviga päls. Så hemskt att se dig ligga där, och vara död.
Att du är död förstår jag inte, och jag kommer aldrig släppa dig.
Du kommer alltid att finnas där! Verkligen, du är den bästa.

min älskade, mitt allt!
det kommer bli svårt, men jag vet att du har det bra!

Kommentarer
Postat av: Louise

älskade baggisen.. <33

men bättre än rullstol iallafall!

2009-02-22 @ 12:56:56
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flusken, bullen osv osv!

Saknar han varje sekund..

Men han har det bättre nu. Även om ja inte vill inse att han är borta, så är han det :'(

gråt nu när ja läste detta nu!

ÄLSKAR HAN MER ÄN ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD <3<3<3

2009-02-23 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0