älskade baggen

Ja, baggen försvann förra veckan
och vi har inte sett ett spår utav honom
men idag, en vecka senare kommer han hem
igen och jag är så himla glad! :=)
Trodde ärligt talat att han var död! :/
Men nu ligger han där uppe och sover :) babymin.
Annars har jag inte gjort så mycket idag,
började skolan vid 20 över 8 till 5 i 3
så det har inte hänt mycket.
Kramat om baggen mycket och så var
farmor på besök :d..

Ska ju välja individuellt val nu till trean
som ska vara klart veckan efter sportlovet
som är nu till veckan. Vad jag ska välja vet jag
inte. Det ligger på 200 poäng, så det blir minst
två extra kurser! Får la se vad det blir..  :)
Det kommer nog skrivas ner när jag har valt
här på bloggen..
Nej men, ha det bra :)

pusspusspuss, peace


jag och min älsklings katt!

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh baggis :)

2009-02-18 @ 21:24:27
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: Louise

ååh baggis :)

2009-02-18 @ 21:24:27
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0