stockholm

Jag var i stockholm igår.. stor staden! Jag och min klass var där och det var faktiskt roligt. Dagen gick så fort och jag var riiiktigt trött i benen på tåget hem. Men det var en mysig dag :) OCH jag köpte ingenting, chockerande faktiskt! Men jag åkte in till stan idag innan skolan och fick tag i en julklapp till Robin :) Mamma, pappa och Sophie har jag redan köpte till så nu är det bara Hanna kvar! :) För vi ska även också köpa till varandra. Kolla reda på grejer till henne förut men visste inte om jag skulle köpa för vi hade inte sagt någonting. Men hon skicka ett sms till mig nyss och fråga.. så det blir att köpa till henne med som sagt :D. Förövrigt är det så där med mig. Börjar bli sjuk, har ont i halsen och grejer.. Imorgon har jag bara en lektion på 50 minuter och jag vet inte om vi skulle fråga om vi fick jobba hemma? Ja, jag får haffa läraren sen och fråga! Jaja, men ni får ha en bra onsdag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0