när man har tid..

.. men inte orkar!
Men nu sitter jag faktiskt och pluggar.
Måste det och nu när jag är sjuk så
tar jag tiden och pluggar!
Historian och Naturkunskapen blev inlämnad
igår iallafall och nu pluggar jag på KUHI.
Mobilens historia ska jag fördjupa mig i
och det är intressant faktiskt. Kom på inriktiningen
själv så det är okej att skriva om :)
Robin följde med pappa till Norge den här veckan
så nu är två av mina favorit killar borta.
Dom kommer hem på torsdag och då ska jag
pussa ihjäl Robin :D Haha..
Nästa vecka ska jag ju till Yvette också bestämde
vi igår. Åker onsdag och kommer hem på Torsdag!
Ska bli riiiktigt kul! :D

Upptaterar sen eller någonting.. ha en bra dag! :)

Första mobilen ;) haha..

Kommentarer
Postat av: Marre

I vilket ämne ska du fördjupa dig i mobiltelefonens historia? För jag och Madde skriver om den i Historia/Samhällskunspad. "andan" du vet :)

2009-12-14 @ 13:51:14
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0