mysigaste staden!

Sitter just nu hemma hos Yvette i Göteborg :)
Jag älskar staden och sen jag var 8 år har jag
sagt att jag ska flytta hit.. jag vill jag vill!
Men nu iallafall är jag här och hela dagen har gått
åt på att shoppa :) Yvette hade nog tusen påsar
med sig hem, jag hade bara en.. hehe! Men
jag är nöjd ändå. Fick tag i ett par leggings som jag
letade efter i sthlm. Nu fick jag med mig dom hem.
Imorgon vid 7 åker jag hem igen, men innan det
ska vi kolla på en lägenhet åt Yvette. Hon har bara
en andrahands nu, så hon ska kolla på en egen imorgon :)
Sen får vi se vart det bär av efter det och innan resan hem
för min del. På tågstationen kommer Robin stå, och det är helt
sjukt att jag saknar han REDAN. Även mamma och pappa :p haha.
Jaje, jag har det bra här :) SKA INTE KLAGA!!!! :D

Har'e bra


Min fina vän Yvette

Kommentarer
Postat av: Yvette

väldigt fin vän elin :D

2009-12-18 @ 15:36:50
URL: http://yvetttte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0