julshopping, fast inte för min del.

Jag ska till stan sedan och hjälpa hanna's kille marcus
med att handla julklapp till hanna. Han ville ha hjälp
så jag hänger med som smakråd ;)
Har varit hundvakt hela dagen åt wille och jag och robin
tog med han och även farmorOfarfars hund rasmus till
hammarsudde och gick där med båda två :) Så mysigt!
När pappa kommer hem så drar jag fort till stan.
Kan heller inte förstå att det är julafton imorgon?
Det har gått så fort.. och imorgon är det ett halv år
tills man fyller 19 och det var ett halv år sen jag fyllde 18!
Vart tar tiden vägen ;o?
Nej nu ska jag fixa till mig i håret, det ser ut som ett kråkbo.. haha!

God jul och gott nytt år :)


Kommentarer
Postat av: bobbos

det var hundarna som var ute och gick med dig ! :D:D

2009-12-23 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0