2010 på ingång..

Idag är det nyårsafton och jag ska snart redan börja göra iordning mig!
Måste fixa en del känner jag och måste även gå ut med hunden :)
Ikväll blir det att äta hemma med familj plus pojkvänner ;).
Sen bär det av till timpo så vi ska röja lite, haha!
Hoppas alla får det roligt ikväll nu :)

Sammanfattning av mitt år:
Ja, mitt 2009 har varit riktigt bra.. eller om man ska va exakt så har det varit
som en bergochdalbana men oftast bra ;).
Från att börja från Januari och gå till nu till december så
har jag gjort rätt mycket ändå :)
Skolan, den tar sin tid men det är sista året och jag verkligen
längtar tills jag tar studenten nu! Sen så har jag ju
även fått världens bästa pojkvän i april.. Robin Danielsson :)!
Fått många nya vänner igenom han. Så i sommras
fyllde jag 18 och då fixade brudarna överraskningsfest för mig, dom är bäst!
Att fylla 18 var riktigt kul och jag ägnade inte så mycket tid på krogen som
jag trodde jag skulle göra i sommar men jag satt alltid där några gånger.
Så på sommarlovet så var jag i göteborg med robin, daniel och simon.
Vi var på liseberg och jag kan säga att jag hade as kul! :)
Sen var jag även i Grebbestad med Robin under en helg och
det var såå himla mysigt. Skulle kunna varit där mycket längre.
Så alla fester med mina underbara vänner under året slår ingenting.
Vi är bäst på fest, som man kan säga det.. haha!
Ja, det var väll en kort sammanfattning av mitt år
och jag kan lova er att det finns mer att berätta men jag orkar inte skriva ner ALLT!
2010 kommer vara helt galet och även riktigt jävla kul :D.. iallafall vad jag känner.
Ha en bra nyårsafton!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0