skönt

Värmen är tillbaka iallafall..
varit varmt några dagarna nu och jag
hoppas att värmen stannar nu :)
Vill inte ens tänka på att skolan börjar
snart för jag vill inte ;d! Ska väll bli skönt att
träffa alla igen, men prov, läxor och sånt orkar
jag inte ett år till! Ett år har jag kvar i skolan, det är
galet! Jag och Hanna snacka om härom dagen när
vi fikade i stan att det känns som igår vi satt där och
hälsade på högstadiet med den nya klassen i 7:an!
Nu ska jag börja sista året på gymnasiumet! ;o
Som sagt.. åren går fort ;).
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. ska hitta på nått
att äta och bara ta det lungt! Prata nyss med pappa och
han sa att dom kommer hem på onsdag eller torsdag
så jag är hemma ensam ett tag till.. gött men ändå inte! ;p

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0