9 september

jag sitter hemma, jag är sjuk men tänkte gå till skolan ändå idag
tror jag. men klockan 9 imorse så ringde min lärare och sa att designlektionen
var inställd. så de blev ingen skola ändå för mig, så det blir att ta det lugnt!
sitter nu och kollar på sex and the city, det bästa som finns! :)..
det är mysigt att bara sitta och ta det lungt, ha min babe till dator och sex and the city
framför mig på tv:n!

när jag skulle ta mina ppiller igår så kom jag på att jag glömde min plånbok hemma hos micke
så de var bara att åka dit, pappa skjutsa mig och lämnade av mig påvägen hem för jag skulle möta
hanna och agnes, för hanna skulle ha sin mattebok. så vi gick lite och softade det.. sen sa jag hejdå
till dom och gick min väg hem, det var skönt att vara ute och gå en stund, bra för mitt huvud som tar kol på mig.
har ont i huvudet nu med, och näsan rinner.. men det ordnar sig! :) haha..

men nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city! :)
tjaho..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0