6 september

det är lördag.. denna dag har gått åt till att gå i regnet mest känns det som.
åkte till stan med maja vid halv 1, vi väntade på ida som kom lite senare, och när hon
kom så blev det fika på det "nya" waynes :) mysigt det var.
sen blev det att glida hem, bussen gick via lövnäs så jag fick gå från coop i regnet,
men jag hade mitt fina paraply(som maja gillar så himla mycket) med mig, så..så himla blöt
blev jag inte! :) prata med mikael, hanna och mamma på vägen så jag klarade mig ju.
sen när jag kom hem städa jag faktiskt mitt rum, det var så stökigt så jag knappt kunde gå inne
i rummet, eller jag kunde inte gå i rummet.. haha! men nu är det fin iallafall :)
och nu är ida här också, och maja kommer strax. brudarna ska komma till mig ikväll och softa.
det kommer bli lika kul som vanligt! dom andra kommer väll också snart hoppas jag.
när maja kommer ska vi 3 dra till coop, jag ska köpa dricka till ikväll heh, cola och kattmat
och mamma har ju tagit med sig hårsprayen IGEN, så de blir att köpa.. pappa betalar när han kommer hem, soft.
men ni får ha så kul ikväll!

puss tjaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0