5 septemer

hej! :D
kom nyss hem, hinner igentligen inte blogga men jag har lust! haha..
fika med maja efter skolan, lika mys som vanligt!  :)
kom hem för inte så himla länge sen, har sminkat mig, bytt kläder och
måste snart åka igen. jag ska nämligen på klassträff i kväll, OM 15 MINUTER igentigen.
men jag hinner inte vara där PRICK liksom :p ska möta malin och anna innan också, heh.
hanna är ju inte hemma.. hon åkte ju till gbg igår hon den fulingen! ska ringa henne sen :)
ikväll blir det soft kväll tror jag nog :) sen imorrn blir det nog fulla drag med brudarna! ska bli kul.
gött med helg iallafall, veckorna går fort, 2 veckor i skolan redan liksom.. så ah, jullov snart kanske, hah!
aha men jag måste sluta nu, kanske upptaterar sen, annars imorrn :)
sen, puss! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0