4 september

nu sitter jag här i soffan hemma och kollar på simpsons
tillsammans med mamma, pappa och micke och katten ligger såklart
i mickes knä ! ;).. jag är stolt över mig själv att jag gick till skolan idag fast
jag var så trött, och glömde idrottskläder! efter skolan väntade jag på hanna ett tag
sen blev det fika på waynes och chillade lite. sen drog vi hem med 5 i 5 bussen!
jag duschade, satte mig i soffan satte på satc boxen, sen kom micke och vi åt :)
sendess har vi bara softat liksom!
imorgon är det fredag, REDAN! soft faktiskt. jag ska fika med maja och issa imorgon
efter skolan. sen på kvällen blir de att möta malin sen åker vi till klassfesten där gamla
klassen håller till, undra hur många som kommer? :o..
sen senare på kvällen så får vi se vad det blir för elin och hennes coola gäng (H)!
jaja, nått hänger nog iallafall :) brukar bli så. jag saknar faktiskt mina brudar, jag gillar dom!
ja, somsagt fika ju med hanna idag de va mysmys! hon är ju såatte min bästa vän,
så hon är ju ett stort plus i mitt liv iallafall och imorgon åker mitt stora plus bort, bort från skoghall
och bosätter sig i GBG för helgen med cissi! kommer sakna'na den fulingen!

men nu ska jag fortsätta kolla på tv, och få mamma att massagera mig, har svin ont i ryggen!!!
aha, vi ses då.
puss, tjaho!


louise, jag och ida. me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0