3 september

sitter här i soffan i vardagsrummet, har även katten vid min sida
och hade också hanna nyss i örat.. mysigt tycker jag :)
skolan var ritkigt jobbig idag faktiskt, LÄXORLÄXORLÄXOR.. hela tiden!!
elin blir trött på allt, på dåligt humör.
ska fan sätta på mig mjukisbyxorna och gå ut och gå en tur sen.
sen måste jag hem till micke o hämta mina saker, så kanske de blir mys hemma hos
maja, men ingen orkar ju åka dit.. så jag vet inte?

ja, annars är väll allt bra med mig, finns ju små saker som är irriterande
men man får leva med det tror jag!.. och imorgon är det torsdag också,
snart helg redan fan. fyfan vad gött, och denna helg kommer bli soft!
jag behöver lite sömn och ha lite roligt, inte sitta vid datorn hela dagarna..
behöver massage fan. nej men nu ska jag inte klaga ihjäl mig här,
ska äta strax med mamma och pappa..


HANNA BYSTRÖM ÄR FUL, SÅ HON KAN JU DRA HEHHEHE! :D


jag och brudarna i helgen hemma hos mig :) soft tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0