25 september

fredag är imorgon och jag och mikael ska till arvika
och mysa hos hans farmor och farfar, kul att träffa dom för första gången också.
vi ska väll ta det lungt och bara softa. vit helg som maja, jag och ida säger..
jag behöver det ;d!
skolan är det mycket i nu känner jag. blev nyss klar med historian som ska in imorgon.
och engelskan tills imorrn, och nästa vecka har jag ett prov och två redovisningar, inte rolig vecka alltså!!
i förrgår sov jag ju hos hanna, jag somna i soffan och hanna i sängen, men sov gött ändå! :)
följde med henne hem efter en runda på staden. studiedag igår alltså, skolkort bara och sen dra..
sen kom mikael hem till hanna o vi softa, sen åkte jag hem och plugga tills jag fick ont i huvudet som fan.
och imorse, ojojoj. spinning var på schemat på idrotten, på livskraft vid karolinen.
det var riktigt jobbigt, men riktigt skönt efteråt!
men nu ska jag sluta, ska kolla på hockey, fbk-dif så måste kolla liksom.
ha're, tjaho! :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0