11 september

jag är fortfarande sjuk, och det suger hårt!
och jag känner att jag har as mycket i skolan att komma ikap,
så jag måste åka till skolan imorgon, jag kan inte plugga hemma
med designen, formgivningen, eos:en. det går inte, inte engelskan heller.
så det blir nog skola imorgon för elins del och då blir det nog fika och stan med
maja efter skolan, skulle ses idag men de blev inte så för jag är sjuk, piss.
sitter här och har hårförlägningssidan uppe, har fyllt i men ändå så tar det imot.
det kostar så mycket, så jag måste snacka med mamma och pappa, och fråga om dom vill lägga
lite pengar kanske? hihihihihi.
har suttit och kollat på sex and the city hela veckan nu när jag har varit sjuk, man tröttnar aldrig, seriöst.
den boxen är nog det bästa jag har fått av pappa, kanske :) haha.
ska sätta på en ny skiva och låta sex and the city gå på tills klockan 4, för då ska elin kolla på topmodell4, repris.
så ska sluta skriva nu, vi höressss!
tjaho. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0