trevlig start på dagen

bussen halv 2 blev för att ta en fika på stan med brudsen :), ida och isa var redan i stan.
men jag hanna och maja tog samma buss och sedan drog vi alla waynes när alla
hade samlats och satt där ett tag, riktigt mysigt med allt prat och allting :)
vi alla hoppas på att allt kommer lösa sig med fredagen! vi får la se :)
just nu ligger jag i sängen, med min onda rygg och kollar på tv.. topmodell!
och är riktigt hungrig, men de finns typ ingen mat hemma så det är riktigt surt.
senare så ska jag träffa maja igen och vi ska fixa håret och färga bådas hår och äta
popcorn. riktigt jävla mys ska vi ha det! ska väll kolla nu om det finns mat
eller om jag får handla mat, jag orkar inte stå framför spisen i 2 timmar, haha!
men men, ha en bra dag!

pusstjaho! / ess


Kommentarer
Postat av: Louise

Har ni planerat nått för fredag? :)

eller hittat nått kul liksom :D

2008-10-28 @ 17:37:33
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0