tranbärsjuice

jag lever på tranbärsjuice så urinvägsinfektionen ska försvinna.
jag hoppas att det hjälper, för inte får jag medicin inte ;s.. fyfan.
jag börjar klockan 12 idag, ska snart gå ifrån datorn och packa ihop den
och fixa de sista, sen gå en bit till busshållsplatsen, eftersom att bussen inte
går förbi mig. och maria sitter på bussen när jag kommer på också :) .
sen efter skolan ska jag nog hem med engång, får se om jag kollar in nått
i stan. annars ska jag hem och plugga och grejer! har redovisning idag också,
får se hur det går med den ;o, ojojoj! är inte ens klar liksom, för ja programmen
ville inte igår. blääää på det!! menmen, va ska man göra?
tråkigt väder är det ute också, ingenting är bra känns det som.
förutom att det är lov snart, det är härligt!
men jag ska väll inte säga så mycket mer.
KANSKE skriver sen, vi får se! måste plugga inför provet på torsdag och fredag.

puss&kram
tjaho / ess



Kommentarer
Postat av: stina

söt då :)

2008-10-22 @ 22:51:33
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0