snor, röd hals och hosta

ja, så är min dag. jag är sjuk och jag har inte tid med det, jag hatar att vara sjuk.
jag vill inte, jag vill vara i skolan med mina brudar, JAG VILL INTE!
jag har prov på fredag och inte fan kan jag plugga för jag irriterar mig bara på snoret som rinner och hostan som inte ger sig och den röda halsen som inte slutar göra ont.
jag får väll göra ett försök iallafall.
jag måste fixa mitt hår denna vecka också, det är inte riktigt ok nu.
måste färga håret och förlägningen ;d
och om jag ska komma in på annat, så saknar jag sommaren jävligt mycket.
dom långa nätterna, grillandet, festerna, gemenskapen, bara ta't lungt, bara leva.
så är det fan inte nu längre. man kan inte riktigt bara ta det lungt och leva, ingen gemnskap
på samma sätt heller. alltså, om jag ska vara ärligt så suger det riktigt mycket. jag saknar det,
är det bara jag som gör det eller? och om att ta det lungt, jag måste fan börja träna, nu när jag blir frisk.
seriöst, det är inte kul längre, hahahah! nej det ska bli ändrig på allting.
jag cyklade till skolan igår, men jag var ju lika sjuk igår som idag, så det var inte så jävla bra ide egentligen.
men jag ska ändra på mina träningsvaner..
pusstjaho



jag skiter i det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0