pluggpluggplugg

ja, min dag står mest utav plugga..
har redovsing imorgon, prov på torsdag och prov på fredag.
provet på fredag skulle jag ha haft i fredags, men elin var ju somsagt sjuk.
men imorgon är det redovsining i formgivning, reklamkamanj för milko tigersmjölk som jag designade.
sen på torsdag är det matteprov, jag hatar matteb, det kan ta sig.
och på fredag är det historia prov, jippijippi! jaja, när denna vecka är avklarade så
är det lov, fan så härligt. behöver det så inåthelvete! ska ha så kul och slappt som möjligt.
soft dag i skolan annars faktiskt.. har ju slutat i webbdesign så jag slutar tidigare.
fast vad jag ska gå nu vet jag inte? ska snacka med carro, ja hon som ordnar det där, imorgon
så får vi se vart det bär! :d ska iallafall plugga idag, sen kanske träffa mikael efter att han har tränat.
och denna vecka är även min pappa hemma, han jobbar inte i norge alltså denna vecka, så allting
är som det ska va, ialf vad jag tycker! :) hatar när pappa är borta.  tur att han inte är det denna vecka ialf!
jaja, ska ta med något att äta kanske, äter ostbågar nu och det är inte så jävla bra kanske (?)
sen vid fyra blir det tv och en paus i pluggningen.. topmodell börjar!

pusstjaho! / ess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0