lördag

på väldigt länge känner jag mig inte stressad!
det har alltid varit nått i bakhuvudet som har tryckt på
att jag ska göra det och det. men nu är det inte så.
det är nog för att jag har lov. dock har jag väldans
ont i huvudet, men det måste gå bort innan kvällen! ;o
för ikväll ska jag maja och ida parta, kanske träffar
på hanna också (?) ska nog ringa henne snart.
så ska jag ringa ellen också :) hon är ju på hammarö nu.
ja, jag har nyss vart hos farmor och farfar också..
farfar fyllde år i veckan så vi fick mat och hela bunten!
riktigt gott faktiskt (: och nu snart ska jag kolla
vad jag ska ha på mig ikväll, och det är nadish!
har ingenting hemma men får se vad man hittar ;/
men jag ska väll kolla i garderoben, vi ses!
ha en bra kväll!  pusstjaho / ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0