it's friday

idag ska jag bara ta det lungt, har varit sjuk
nästa hela veckan, och det suger rätt hårt.
så mikael kommer nog hem till mig sen tror jag och vi ska bara ta det lugnt :):)!
imorgon ska jag in till stan med ida och maja, ida ska pierca sig.. kommer bli riktigt snyggt!
sen på kvällen ska jag fira madde, med de07 brudarna, som jag saknar så jävla mycket!
sen på söndag ska jag träffa hanna :) så helgen ska bli riktigt soft :d
sitter nu och kollar på ellen show, sen ska jag kolla på oprah tror jag tills dhw börjar
sen är det vänner i 2 timmar, till klockan 4 och då börjar top modell, så jag har en tv dag
framför mig tills mikael kommer :) har kollar på satc the movie nyss, den är så jävla bra! love it.
men jag ska fortsätta kolla på tv, upptaterar sen kanske, annars imorrn!
pusstjaho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0