gratis huvudvärk på köpet

ja, det var vad lördagskvällen/natten gav mig iallafall.
jag gick och la mig vid kanske, ja va var klockan när jag kom hem till mikael?
kanske halv 6.. men somna inte riktigt då. sen vid halv 10 imorse vaknade jag av att jag har
världens huvudvärk och kan inte somna om, skit kul! ja högst 4 timmar sov jag inatt,
så jag ska nog sova tidigt idag, trots allt skola imorgon.. fyfan!
tur att det är sista veckan innan lovet iallafall, jag behöver lovet!!!
sen efter lovet drar jag utomlands, riktigt softsoft faktiskt! :d
ja igår nu då, först var vi brudar hemma hos märtha och ebba och åt mat som märtha
hade gjort, och det var väldigtväldigt god. sen så började vi dansa och bli lite, ja, roliga.
sen kom lite mer folk.. och helt plötsligt är jag på efterfest på skoghall, hos christian
marias pojkvän, ojojoj vilken kväll/natt.. galet kan jag lova!
men vid halv 6 var jag vid mikael somsagt! så en lång natt var det iallafall ;).

lovet, jag längtar till lovet som bara fan! jag ska ha så kul, soft, roligt, ja allt!
halloweenfester, fester, chill med vännerna, mys med mikael. jag bara hoppas på att inte
detta lov går fort (somdetkommerattgöra!) men hoppas kan man alltid göra.


mer bilder finns på esmordin@bdb (kanske)vet inte när jag lägger ut dom dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0