funderingar

allt handlar om att tänka rätt, om man inte gör det kan man förlora
allting nästan. så man måste tänka rätt alltså. men man kan även fundera
över saker som igentligen inte kan funka eller inte kan hända, och det är fan inte roligt.
________________________________________

idag är det måndag och en ny vecka till i skolan, hade dock bara en lektion idag
så vi slutade vid 11 typ. det var riktigt soft, åkte hem och sov till 4 typ, det behövde jag kände ja.
och imorgon börjar jag vid 12, har bara en lektion imorgon, men lektionen slutar vid 20 i 3
så de blir resten av redovisningarna som är kvar, som jag inte har gjort. sen vet jag inte.
så i veckan ska min moster åter igen hjälpa mig med matten, och konstigt nog längtar jag till de,
för jag vill bara bli klar med kapitlerna som jag är efter med, för snart har jag prov, eller ja nästa vecka!
och på fredag denna vecka har jag prov i historia, så de blir att plugga till det också.
men jag ska chilla nu, ska nog gå ut och gå tror jag! behöver rensa lite i skallen :)
ha det bäst
tjaho, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0