det håller i sig

hostan och ont i halsen håller i sig.
förskyldningen är inte så himla mycket idag faktiskt, det är ju rätt gött.
får se om de blir någon skola imorgon..
vi ska lämna in min mobil idag, även min systers. den orkar inte med längre
så den får åka in på en behandling :) haha.
hanna kommer även och muntrar upp mig lite sen, ska bli mys! :))
sitter just nu och väntar på att dhw ska börja, fast de börjar om en halv timme tror jag,
och pappa kommer hem vid 3. han har jobbat i norge denna vecka,
och så ska han och mamma åka ut med husvagnen i helgen igen, så jag
kommer inte få se han mycket denna vecka heller! :( det suger.
men i helgen ska jag fira madde som fyllde år igår, med de07 brudarna.
det ska bli riktigt kul och umgås med dom lite :) imorgon om jag är bättre
och ska gå till skolan ska jag fika med maja efter skolan!
sen efter på kvällen ska jag nog umgås med mikael :) har inte sett han på ett tag faktiskt.
men nu ska jag forsätta och sitta och vänta tills dhw börjar :d

pusstjaho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0