dagen efter

det är söndag men inte fan oroar jag mig inför skolan imorgon
för jag har lov och det är riktigt jävla gött!
igår var vi brudar hemma hos karro med karro och co.
mikael och biban var även där, det var en överraskning när jag kom dit det ;)
men kvällen bjöd på mycket roliga stunder och vi alla hade roligt.
sen drog folk till stan och det var bara jag,karro,mikael och biban kvar.
sov hos mikael inatt gjorde jag :) mysmys.
idag har jag varit på bergvik med pappsen, som nu är i norge :( hatar det!
fick mig en klänning som jag tänkte ha när mikael fyller år och även
när vi nu åker utomlands :) och fina skor till och det blir nice!

bilderna från igår att jag dock inte fått alla, men några! :)
så några lägger jag upp nu på bloggen.

pusstjaho/ ess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0