11 oktober

de blir nog att festa för mig ikväll, med brudarna.
först hos mig, sen vet jag inte vart vi ska ärligt :)
har suttit med datorn sen halv 11 imorse kanske.
har pluggat, snackat med folket, sen så har jag städat också
och fixat saker. så hann jag inte med marias match idag heller, fan också.
jag som verkligen ville kolla, men nått ska alltid komma ivägen.
nu sitter jag o väntar på  att mikael ska ringa, måste hem till han och hämta
mina saker, sen hem och fixa iordning mig som sagt. sen skulle maja komma också :)
hanna ska nog kanske va me ikväll, hoppas på det ialf!
hon skulle ringa sen ialf , hehheh.
men jag ska nog sluta, orkar inte skriva mer.

tjaho! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0