03 september

fan vad skönt, det är fredag och veckan är över! så jävla härligt med helg,
sova ska jag nog göra lite snart, tills mikael ringer. ska vara med han och biban ikväll,
får se vad vi hittar på :) ute kan vi fan inte vara, så jävla kallt och regnigt! hatar det..
men nu ska jag bara ta det lungt och sådär i kväll, imorgon kanske de blir att dra ut,
vet inte vart än riktigt men, hoppas det ordnar sig. annars blir det att softa.
arvikamarten imorgon också, får se om jag ska dit eller om jag ska iväg med pappa.
annars åker jag med mikael dit, sen åka till hans farmor och farfar att äta :)
ja, jag får se hur det blir med morgondagen.

ligger och lyssnar på musik och bara tar det lungt, fan vad mysmys.
känner ingen panik över skolan just nu ialf, det känns bra!
men det har varit skit mycket i veckan nu.. men jag klarade det!
jag och mamma var på möte igår i skolan om allting, med dyslexin och allt.. så det känns bra :)


det är jobbigt ibland, du förstår nog inte det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0