02 oktober

då var torsdagen avklarade och imorgon är det fredag :)
riktigt jävla mysigt och härligt. jag ska bara softa, va med vänner och bara mysa!
ska nog köpa mig något nytt imorgon, blir trött på alla mina kläder med engång,
rätt oekonomisk faktiskt.. menmen.
imorgon blir det fika med brudarna, jag längtar.. jag saknar dom väldans mycket nu faktiskt.
och igår så sov jag hos min kvinna hanna. vi softa rejält myccccket.. mys, älskar'na
nu ska jag kolla på hockey, fbk-ske :) får la hoppas på att fbk vinner :))
ja, efter skolan idag också var jag hos märtha och ebba och kolla på film och softa.
saknar tiderna i den lägenheten, vi var och softa jämt där, vi får börja med det igen tycker ja! :))
men jag ska väll ge mig,
pusstjaho!




ebba och märtha :)

Kommentarer
Postat av: Louise

väldigt mysigt att träffa dig gumman!! saknar ju dig <3

2008-10-03 @ 18:40:53
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: Louise

väldigt mysigt att träffa dig gumman!! saknar ju dig <3

2008-10-03 @ 18:41:02
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0