snart slut..

ja snart är lovet slut men jag känner att jag deppar
inte ihop för det. för på tisdag så börjar en veckas lov
igen för mig, för jag åker utomlands med farmor&sophie!
det ska bli riktigt gött. sola och bada blir liksom.
under lovet nu så har jag varit i stan för det mesta,
varit med vännerna, mikael och softat! :) riktigt skönt.
har inte pluggat nått, men måste nog göra det någongång (A).
men just nu orkar jag inte.. 
igår var det halloween och vi brudar förfestade hemma hos lisa.
sen drog vi in till stan, färjestad hos jerry och sonny.
sen vid halv 1 tog jag och maja bussen hem till hammarö igen.
jag mötte mikael hemma hos oscar, där det var festa, ja fest för mig
var det inte för jag var där i 5 min. sen hämtade eric mig och mikael vid capri,
snällt av han tycker jag. han hade faktiskt vart ute och kört så :)
ja bilder från igår har jag inga, men dom kommer nog in på bilddagboken
snart tror jag väll, och där heter jag esmordin, så koll in där :)
ja, jag såg nu att det var james bond på tv, så jag mamma och pappa
ska väll glo lite, om nu mamma vill :p! sen kommer mikael och det blir film!
pusstjaho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0