när man bara inte orkar..

jag har ingen lust till någon ting nu för tiden.
allting är bara så himla grått och trist.
vill bara vara hemma och ligga i sängen
så allt försvinner! nej jag orkar inte, haha.
jag vill tillbaka till teneriffa.

denna helg har varit galen.
i fredags var bara jag och mikael hemma
och tog det lungt, myste och sådär.
i lördags så var jag på stan med hanna.
sen på kvällen drog jag till henne och
förfesta bara hon och jag, hah. men det var soft.
sen drog vi till stan och hade en galen kväll!
fast elin inte hade varit på så bra humör så gick
väll kvällen bättre än vad jag trodde faktiskt.
idag så softade jag och mikael tills han drog
hem vid typ 3 eller nått.. jag la mig i sängen
och softade och kollade på tv och halv sov.
nu sitter jag och nyss har ätit en toast.
mamma fixade iordning en åt mig (:
tyckte jag var gulligt <3
sitter och kollar på hål i väggen,
så jävla roligt program!  sen vid 9 så
är det Ladder 49, den blir att kolla på :).
ja, det var väll min helg, rolig och mysig och galen ;d
hahah..
men nu ska jag softa vidare, vi ses!
pusstjaho <3
/ess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0