kanske inte..

folk förändras, folk kommer och går,
folk blir bara så himla konstiga..
ja, folk förändras under åren man känner dom.
och det kan vara plus och minus.
men just nu, minus.


vaknade upp hos mikael imorse
och vi låg och drog oss länge,
ingen av oss orkade gå upp.
men till slut så fick vi springa till bussen.
men att ligga och snozza är nog det bästa
som finns tror jag.. och ett stort jävla
plus att ligga med mikael också (;
idag blir det att träffa majsi.
ska bli trevligt! :).. så ska jag kolla på
jackan efter skolan idag också!
får se vad den kostar, om det nu blir en
till jacka! och föresten, igår så var lisa
 hemma och fotade mig för ett skolprojekt.
kul att träffa henne, så fick man lite kort
på sig själv, hon och mig och jag och mikael :).
tänkte lägga upp lite kort..
men nu ska jag fortsätta läsa engelska boken.

pusstjaho!
/ess

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0