inget svar

sitter i skolan och väntar på resurstimme på svenskan.
får se om jag går dit eller inte, för märtha och ebba kommer väll
snart och väll höra allting om gårdagen. igentligen vill jag inte
snacka om det, för jag orkar inte ta upp det igen, det är jobbigt ju.
men, vänner måste få höra..
ska nog gå till stan efter skolan och kolla in jackan som jag vill ha igen.
jag älskar den och nu har jag pengar till den, men.. jacka eller skor?
jag vet inte riktigt ja, älskar båda.. ja tack till båda? :D skulle ju ej skada.
hade föresten redovisning för CGCskyltfönster igår, för musikalarna och designarna
i ettan. och det gick väll bra?. hahah, de blev väll inte krångel och grejer men de
blir lätt så.. men nästa vecka ska vi redovisa för folk på gatan, hur kommer de gå tro?..
men iallafall, jag ska nog sluta nu, jag börjar trotsallt snart.
men vi får väll se om jag upptaterar sen (?) kanske, kanske inte.

pusstjaho! / ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0