helgen är alltid lika bra

ja, nu är det lördag och jag är glad :)
tänker bara ta det lungt idag,
farmor och hunden rasmus kommer på
mat idag vid 3 så innan det blir det nog inte
så mycket.. för jag har en halv död pojkvän
i sängen som är trött :)..
vill till stan under helgen också, måste köpa
mig någonting nytt, seriöst!
ja och igår var ju jag,maja, louise och isabella
hos lisa och åt tacos. det var riktigt mysigt!!
ida var ju inte med för sin dumma sjukdom
och johanna vet jag inte vart hon tog vägen.
men vi hade trevlans ändå :)..
sen efter det så skulle jag hem men mötte
marcus, alex och mattias vid systembolaget
dom var lite runda under hälen, riktigt kul
att träffa marcus :) snassssen min..
sen kom lisa igen när vi stod där och sen
drog jag hem med taxi, pappa betalade när jag
kom fram, så det var rätt soft! <3.
satte på en film och gosade i soffan tills klockan
blev typ halv 2 (?) då åkte jag  och mötte
mikael, sen så hände inte så mycket mer, det var
väll min fredag kväll typ :)..
idag får vi se vad som händer..
ha det bäst, pusstjaho.
/ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0