från en sak till en annan..

klockan halv 2 idag så stod
jag, märtha, madde, sofie & adam
i CGC's skyltfönster..
musikalarna och designarna
hade de i uppgift i EOS och det
gick riktigt bra! halv 4 stod vi även där inne också.
sen drog märtha med mig hem, sen fick vi skjuts ner
till skoghall för att kolla på maria när hon spelade innebandy.
ebba kom även så vi satt där och kollade. Maria var riktigt bra
men dom förlorade tyvärr.

nu sitter jag och kollar på erik och mackan.
så jävla sjuka är dom.
ska nog lägga mig och kolla på film eller
nått snart.. orkar inte vara uppe.
men imorgon är det måndag också inte kul.
men ska träffa maja, så det blir att bra ändå!
men ha det.

pusstjaho
/ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0