everything baby

det är konstigt att en sån stor
sak i livet kan ändrar på 2 sek.
och sen gå tillbaka till normalt,
visst.. ibland är det bra, men ibland
är det inte så bra!

ja, gårdagen började med att vi firade
sophie som fyllde 20 år igår.
släkten var här och vi åt som bara den.
sen så blev de snabbt planerat att vi skulle
vara hos karro, så jag och maja drog dit
så var det lite brudar redan! :)
ja, trevligt var det!
och nu idag så har jag varit på stan/bergvik
hela dagen.. ojojoj vad pengar kan försvinna
snabbt alltså! det är galet fan.
och nu sitter jag här och inte gör inte gör
någonting typ. softar mest efter en lång dag på
stan somsagt. ja, trevligt var det hanna, tack :):)
men jag ska väll försöka hitta på nått nu,
ha det bra ..
pusstjaho! / ess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0