borta bra men hemma bäst

elin är hemma från teneriffa med farmor och sophie! :)
det var riktigt soft, varmt och härligt.
men bilderna har jag inte lagt in på datorn.
det gör jag nog sen, så ni får se dom också ;)
men iallafall, kort sagt hade jag det jätte bra :)
men det är skönt att vara hemma igen, (om man tar bort det kalla vädret)
det är så jävla kallt ute! men det är skönt att träffa alla igen!
jag är riktigt jävla sleten, har ont i huvudet, vill sova.
nej jag ska plugga idag tror jag, och ikväll ska jag till hanna..
och igår träffa jag hanna också :) heheh.. min gosefis.
föresten, träffa maja på bussen imorse.. riktigt kul att träffa henne!
men nu ska jag fortsätta i skolan.
pusstjaho

/ ess





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0