valborg 2008!

ja, ett minne jag aldrig kommer glömma.

kvällen började med att jag och rätt många
brudar var hemma hos ida :) satt där
och snackade och grillade. riktigt mysigt.
sen senare kommer boysen, och vi
fick för oss att spela fotboll, och de gjorde
vi kan jag lova. jag sprang så jag trilla framåt, haha!
men vi stannade hos ida, så vi satt där och drack och
hade riktigt trevligt, dansade mm!
sen skulle alla in till staden, och dit orkade
inte jag, biban johan och micke dra, så vi drog till centrumgrillen.
träffade massa folk i centrum, som t.ex. maria, robin sandra och
ja endel andra :d! men ja, kvällen var riktigt lyckad, riktigt rolig faktiskt :)
tack till alla som gjorde min kväll/natt! <3333


louise, lisa Och isabella! :)


louise och jag :)


Johannnnnna :)

har inte alla bilder från igår än. så, kolla in min bilddagbok
i fall de har kommit in lite kort där också. : ingentingtyp.bilddagboken.se
/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0